Polityka Zwrotów


Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym ZAGARA. Zależy nam na Twojej satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz dokonać zwrotu zgodnie z poniższymi warunkami:

1. Prawo do odstąpienia od umowy:

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszliście w posiadanie towaru.

2. Jak dokonać zwrotu:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: info@zagara.pl).

3. Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Odesłanie towaru:

Prosimy o odesłanie towaru na adres:

 J.H. Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz towar przed upływem terminu 14 dni.

5. Koszty zwrotu towaru:

Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

6. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru:

Odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

7. Reklamacje:

W przypadku stwierdzenia wad produktu, masz prawo do złożenia reklamacji. Koszty odesłania reklamowanego towaru zostaną Ci zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wraz z kosztami zakupu. Prosimy o kontakt na adres e-mail: info@zagara.pl w celu ustalenia szczegółów dotyczących reklamacji.

8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.