Polityka Zwrotów
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym ZAGARA. Zależy nam na Twojej satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz dokonać zwrotu zgodnie z poniższymi warunkami:
1. Prawo do odstąpienia od umowy:
Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszliście w posiadanie towaru.
2. Jak dokonać zwrotu:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: info@zagara.pl).
3. Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4. Odesłanie towaru:
Prosimy o odesłanie towaru na adres:
J.H. Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz towar przed upływem terminu 14 dni.
5. Koszty zwrotu towaru:
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
6. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru:
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
7. Reklamacje:
W przypadku stwierdzenia wad produktu, masz prawo do złożenia reklamacji. Koszty odesłania reklamowanego towaru zostaną Ci zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wraz z kosztami zakupu. Prosimy o kontakt na adres e-mail: info@zagara.pl w celu ustalenia szczegółów dotyczących reklamacji.
8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.